lørdag 14. mai 2016

Leselørdag

I dag har jeg sendt avgårde resten av gjengen slik at jeg kan få lest meg opp til eksamen neste uke. Nå ser jeg verdien av å ha jobbet meg gjennom tre arbeidskrav gjennom semesteret, for jeg har mer oversikt enn jeg trodde. Jeg går ikke all-inn på denne eksamen, her gjelder det bare å få ståkarakter. Alt annet er bonus. Når man har en hel dag for seg selv til å lese, er det andre ting som også er fint å gjøre innimellom lesingen.


  • Drikke kaffe akkurat når jeg vil
  • Høre på P2, innmari mye fint på den kanalen
  • Ta en tur på butikken og bruke lang tid på å handle ikke så innmari mye
  • Spise god lunsj, helt i fred
  • Ta noen pauser og finne artige sider på nett
  • Ta en minilur
  • Ha en liten godteriskål som motivasjon ved bordet der jeg leser
  • Vaske litt tøy, det hoper seg opp
  • Sitte helt stille på verandaen en liten stund og bare nyte finværet
  • Se aller første episode av ER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar